Världens bästa...

 
 
 
 
 
 
Har hart världens härligaste dagar vid fammo å faffa sen i onsdas tills freda, kusinen va förstås också med för det är vår tradition, åka till fammo och vara där (fast iår blev det bara en natt tillsammans fast bättre än inget) och bygga ett sandslott fast slottet blir bara större och större vart efter vi växer ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Efter att jag varit hos fammo blev det tomatkarneval så då åkte vi dit, då kom även mamma å pappa de hade med sig Molly. Då var vi där bland de olika stånden och tittade sen kom min kompis dit då blev det ännu roligare vi hade inte sets på hela sommaren. Några timmar senare åkte vi till fasters villa och hade skoj och oj vad hundarna lekte tillsammans, de är ena riktiga vänner Molly och Jacke. Kusinerna och jag kom på att det var så lungt så de säkert skulle vara kul att åka vattenring (och tjohoo vad de var kul!) Vi sovde över där och senare på eftermiddagen åkte vi tillbaka upp till tomatkarnevalen och när vi skulle åka hem  raggade vi runt på vägarna tills vi kom hem. Hoppas även att ni haft en super vecka :)

Kommentarer:

1 Faster:

skriven

Oj, vilka foton du tar! Nu ska jag lägga in dej på min bloglovin lista så jag ser meddetsamma när du gör ett nytt inlägg. Och så ska jag bli super duktig på att kommentera. Må gott! Gillar dej ; )

Svar: super bra, du är bäst faster! fast nu blir de en liten paus för min dator är hemma och kameran med för jag är på villan men så snart jag kommer hem är jag igång igen! :D ;)
Molly

Kommentera här: